رمز افزایش فروش آژانس های مسافرتی کشف شد!
سفر کردن برای اکثر مردم، مثل یک رویاست! میل به کشف ناشناخته ها و سرزمین هایی که زیبایی های خیره کننده ای را در خود جای داده اند، آشنایی با فرهنگ و تجربیات جدید، همگی باعث می شود که صنعت توریسم و گردشگری رونق خاصی پیدا کند. با این مقدمه حتماً حدس زده اید که می خواهیم درباره چه چیزی صحبت کنیم؟…بله؛ درست است! آژانس های مسافرتی که خدمات تورهای گردشگری را ارائه می دهند می توانند از این شور و اشتیاق برای سفر کردن، با هدف فروش تورهای مسافرتی بهره ببرند!
کسب و کارهای حوزه گردشگری و به ویژه، آژانس های مسافرتی برای رسیدن به هدف اصلی شان که در واقع فروش تورهای گردشگری است، باید حضور قوی در فضای آنلاین داشته باشند؛ و این اهداف میسر نمی شود مگر با برنامه ریزی و سرمایه گذاری دقیق و هدفمند بر روی تولید محتوای متنی سئو شده و حرفه ای؛ یعنی دقیقاً همان چیزی که سایت های سفر و گردشگری را به اوج می رساند!
تولید محتوا گردشگری یکی از خدمات ویژه و حرفه ای است که با رعایت تمامی اصول نگارشی متن، سئو محتوا و توجه به رضایت مخاطبان ارائه می گردد. متن های مرتبط با صنعت گردشگری به قدری منحصر به فرد هستند که می توانند خواننده را از ابتدای مطلب تا انتها به دنبال خود بکشانند و آنها را جذب کنند! همه محتواهای گردشگری که به دقت و عالی نوشته شده باشند، به دور از هر گونه حالت خستگی و کسل کنندگی هستند و در واقع آنقدر جذاب هستند تا الهام بخش مسافران تورهای گردشگری باشند!
اینها همگی یک نتیجه بزرگ و قابل توجه دارند و آن هم “افزایش فروش تورهای مسافرتی در آژانس های گردشگری” است.
تولید محتوای گردشگری، شاه کلید افزایش فروش آژانس های مسافرتی!
میدانید چرا آژانس های مسافرتی و خدمات گردشگری به تولید محتوای متنی نیاز دارند؟ تا به حال به این فکر کرده اید که چرا این نوع کسب و کارها به محتوا وابسته هستند؟ محتوای متنی یا ویدیویی چگونه می تواند منجر به افزایش فروش شود؟…
با ما همراه باشید تا پاسخ همه این سوالات را برایتان توضیح دهیم…
امروزه می بینید که کسب و کارهای گردشگری و سفر چقدر اشباع و متنوع شده اند و به همین دلیل، دنیای تولید محتوای گردشگری نیز روند یکنواختی داشته اند؛ بنابراین تنها چیزی که می تواند محتوای آژانس های مسافرتی را جذاب تر و قابل توجه تر جلوه دهد، تغییر سبک تولید محتوا و به کار گرفتن خلاقیت ها و ایده های نوین است.
شاید ۲ دهه گذشته فقط محتواهایی مورد توجه قرار می گرفتند که راهنمای سفر یا نکات گردشگری و جاذبه های دیدنی هر منطقه را معرفی می کردند، اما امروز، یعنی در قرن ۲۱، وضعیت کاملاً فرق می کند. الان می توانید صدها وبسایت را به راحتی پیدا کنید که درباره نکات مهم سفر به کشورها و شهرها، راهنمای تور و معرفی جاذبه های گردشگری معروف صحبت می کنند؛ که اغلب دیگر تکراری شده اند! مخاطبان اما محتواهای تازه و شگفت انگیز می خواهند! آنها دنبال کیفیت و هیجان هستند، پس در جستجوی آن وبسایت هایی هستند که انواع محتوای قوی را منتشر می کنند!
با توجه به همه این موارد، مهم ترین مزایای تولید محتوای گردشگری حرفه ای را برایتان فهرست می کنیم. اگر مدیر آژانس مسافرتی هستید و در قالب یک وبسایت، خدمات خود را ارائه می دهید باید نسبت به اجرای کمپین های بازاریابی محتوایی هدفمند، حساس تر و دقیق تر باشید.
انتشار منظم انواع محتوای متنی منحصر به فرد و جذاب در سایت های گردشگری می تواند این مزایای بی انتها را فرآهم کند:
۱-محتواهای حرفه ای و باکیفیت، اعتماد و اعتبار برای آژانس های مسافرتی ایجاد می کند. وقتی مخاطبات سایت گردشگری به محتواهای معتبر اعتماد کنند، احتمال زیادی وجود دارد که برای خرید تور مسافرتی و یا سایر خدمات از جمله أخذ ویزا و خرید بلیط سفر، از آن وبسایت استفاده نمایند.
۲- محتوای متنی سئو شده، رتبه سایت را ارتقا می دهد و ترافیک ارگانیک ایجاد می کند. با انتشار منظم محتوای متنی و هدفمند، یک سایت گردشگری می تواند خود را متمایز از رقبا نشان دهد. محتواهای جذاب تر، بازدیدکنندگان را به سمت خود می کشانند و به این ترتیب، ترافیک سایت بالاتر می رود و رتبه آن نیز نزد موتورهای جستجوگر ارتقا پیدا می کند.
۳- انواع محتوای متنی در سایت های گردشگری، تعاملات و ارتباطات با مخاطبان را افزایش می دهند. چه از طریق به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی باشد یا ایمیل، یا بازنشر آن، محتواهای معتبر و باکیفیت در حوزه سفر و گردشگری می توانند تعامل و ارتباط و نرخ کلیک را افزایش دهند. همه اینها یعنی اشتیاق برای سفر را در مخاطبان ایجاد می کنند و به راحتی متقاعد می شوند که الان بهترین زمان برای بستن چمدان ها و سفر رفتن است!
کدام محتواهای گردشگری، جذاب تر و پرطرفدار هستند؟
بسته به نوع فعالیت ها و خدماتی که در سایت های گردشگری و سفر انجام می گیرد، انواع محتواهای باکیفیت و جذاب را می توان تولید کرد. هر محتوا دارای اهداف و استراتژی های مخصوص به خود است. برای اینکه بدانید چه نوع محتواهای گردشگری این روزها پرطرفدارتر هستند، نگاهی به فهرست زیر بیاندازید:
۱- محتوای راهنمای سفر – مقاله کوتاه یا بلند، ویدیوی کوتاه از نکات سفر و معرفی جاهای دیدنی
۲- محتواهایی درباره نکات مهم سفر به مقصد مورد نظر
۳- محتواهای بررسی کوتاه مختصر مقصد سفر – معرفی کلی و خلاصه + ارائه تصاویر جذاب
۴- محتواهای متنی درباره جدیدترین اخبار صنعت توریسم و گردشگری، اخبار مسیرهای هواپیمایی یا تغییرات قیمت ها و خدمات جدید ویزا
۵- معرفی بهترین هتل ها، هتل های تازه تأسیس، اقامتگاه های بومگردی در مقصد سفر
برای سایت گردشگری خود به محتوای خلاقانه نیاز دارید؟ ما اینجا هستیم…
اگر صاحب یک آژانس مسافرتی هستید و وبسایت گردشگری دارید، وقت آن رسیده که هدفمند عمل کنید. شما برای متمایز شدن بین رقبا، آن هم در این بازار اشباع و پرزرق و برق، به تولید محتوای خلاقانه و متفاوت و البته کاملاً جذاب نیاز دارید! همیشه می توانید روی مهارت های نویسندگی و تولید محتوای ما حساب کنید….
ما اینجا هستیم؛ در وبسایت کافه محتوا (مرجع تولید محتوای گردشگری) در اصفهان؛ (https://www.cafe-mohtava.ir/) خدمات ما شامل تولید محتوای متنی تألیفی و ترجمه ای در حوزه گردشگری و سفر، رپورتاژ آگهی گردشگری، طراحی اینفوگرافیک سفر، طراحی بنر تبلیغاتی، ترجمه تخصصی منابع گردشگری می باشند. برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش تولید محتوا می توانید با ما تماس بگیرید.