بانک ملی در صدر خدمت رسانی
در بحبونه نگرانی مردم بخصوص مستأجر های مستأصل در به سرانجام رساندن ودیعه مسکن ، یکی از بانکهای که به فریاد این قشر رسید بانک ملی چرام است که با تلاش مستمر مدیریت جدید گامهای موثری در خدمت رسانی به مردم برداشت و این دغدغه همیشگی را بر طرف نمود.
رضایت مندی قاطبه مردم از بانک ملی چرام بواسطه خدمات در کمترین زمان ممکن میرود تا در صدر دیگر بانک ها قرار گیرد.
امسال سال ارزشمندی برای مدیران بانک ملی چه در سطح استان و چه در سطح شهرستان ثابت نمودند که میشود هم به قانون پای بند بود و هم در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکرد تا جایگاه مثبتی در میان دیگر بانک ها را از آن خود نماید.
صبر و حوصله پاسخ گویی تمامی کارکنان بانک ملی چرام در رفع مشکلات بانکی مردم از دیگر شاخصه های مهمی است که می شود به آن اتکا نمود و امتیاز مثبتی را به این بانک اختصاص داد.
دیگر بانک ها باید مردم داری و خدمت رسانی به مردم را از مجموعه بانک ملی چرام بیاموزند ، در روزهای که تنگی معیشت دامن خانوار ها را گرفته و هر خانواده ایی برای برطرف کردن مشکل دست به دامان بانک می شود روا نیست که بانک نیز قوز بالا قوز شود و به انواع مختلف سعی در تعلل در خدمات بانکی نسبت به مردم کند و خانواری که چشم امیدش به تخصیص ودیعه مسکن است را نا امیدی از بانک بدرقه نمایند.
هر چند تمامی بانک ها ملزم به رفع نیاز خانواده های مستأجر هستند اما امروز و فردا کردن مدیران بانک ها روزگار سختی را برای خانواده ها رقم می زند.
بدون هرگونه تعارفی باید اذهان نمود که بانک ملی چرام گوی سبقت را از دیگر بانک ها ربوده و در این موردی که بانک مرکزی مشخص کرده بیشترین خدمت رسانی را داشته باشد.
مدیران استانی لطفاً چشم بر این خدمات نبندند و فراموش نکنند که بانک ملی چرام در دستورالعمل بانک مرکزی کوچکترین مماشاتی نکرده و بلکه با آمار قابل قبولی این مهم را انجام داده است.