اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد بخشی از فعالیتهای خدمات امور پشتیبانی ( نگهداری فضاهای اداری ، محوطه و فضای سبز , بایگانی و تایپ و ایاب و ذهاب) خود را به صورت حجمی و از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکتهای خدماتی که دارای تایید صلاحیت از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می باشند واگذار نماید . مقتضی است جهت دریافت اسناد خدمات مذکور به سامانه ستاد به آدرس www.setadiran.Ir ( سامانه تدارکات الکترونیک دولت ) مراجعه و اسناد را دریافت نمایند و در صورت داشتن پرسش می توانند به آدرس یاسوج خیابان شهید دستجردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی واحد تدارکات مراجعه نمایند .
۱ – نام خدمات : خدمات امور پشتیبانی : ( نگهداری فضاهای اداری ، محوطه و فضای سبز ، بایگانی وتایپ ، و ایاب و ذهاب)
۲ – نام و نشانی مناقصه گذار : یاسوج خیابان شهید دستجردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان
۳ – محل اجراء : سطح استان
۴ – حجم کار :
۴-۱- فضای فعال اداری ۲۵۶۴ متر مربع
۴-۲- ثبت و بایگانی ۵۴۰۰ برگ در قطع A4 و A5
۳-۴- ایاب و ذهاب پرسنل به مقدار ۱۰۴۳ نفر روز(یکسال)
۵ – مدت پیمان : ۱۲ ماه ( از تاریخ ۱/۱/۱۴۰۲ لغایت ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ )
۶-نوع و مبلغ تضمين شركت در فرآیند اجرای کار : به صورت ضمانتنامه بانكي شركت در فرآیند اجراع کار و به مبلغ ۳۱۶٫۶۸۵٫۰۰۰ ريال (سیصد و شانزده میلیون و ششصد و هشتاد و پنج هزار ریال) یا فیش واریز وجه مذکور به حساب ۴۰۷۰۰۰۱۶۰۷۸۰۷۱۱۷بانک دریافت سپرده اداره کل امور اقتصادی ودارایی نزد بانک مرکزی
۷ – شناسه ملی ۱۴۰۰۰۲۰۲۰۰۸ – کد اقتصادی ۴۱۱۴۱۷۱۵۳۶۹۱ -کد پستی ۷۵۹۱۸۷۳۱۳۱
۸-رتبه مورد نياز: گواهی تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی از اداره كل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي.
۱۰– زمان دریافت اسناد: از تاریخ ۰۱/۰۶/۱۴۰۲ لغایت ۰۴/۰۶/۱۴۰۲
۱۱ – تسلیم ، تحویل ، اصلاح ، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهاد : از تاریخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۲ به مدت ده روز کاری
۱۲ – زمان تشکیل کمیسیون مناقصه : ساعت ۱۰صبح مورخ ۱۸/۰۶/۱۴۰۲
۱۳ – نحوه ارسال پیشنهادات :
۱۳ – ۱ – ارائه پیشنهادات از طریق سامانه تدارکات الکترونیک ( سامانه ستاد )
۱۳ – ۲ – پاکت الف شامل ضمانت نامه شرکت در مناقصه به صورت الکترونیک ثبت ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.Ir و همچنین به صورت لاک و مهر شده تحویل دبیرخانه اداره کل امور اقتصادی و دارایی گردد
۱۳ – ۳ – پاکت ب شامل اسناد مناقصه و مدارک شرکت ( اساسنامه ، آگهی روزنامه آخرین تغییرات ) و گواهینامه احراز صلاحیت و رتبه بندی شرکت از مراجع ذیصلاح ( مدارک و اسناد شرکت برابر اصل شوند ) به صورت الکترونیکی ثبت ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.Ir گردد .
۱۳ – ۴ – پاکت ج می بایست حاوی برگ پیشنهاد قیمت بوده به صورت الکترونیکی ثبت سامانه ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.Ir گردد .
۱۴ – محل دریافت اسناد مناقصه : از طریق سامانه ستاد به آدرس www.setadiran.Ir ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ) می باشد .
۱۵ – تمام مراحل مناقصه اعم از دریافت و ارسال اسناد و همچنین بازگشایی پاکات مناقصه از طریق سامانه مذکور صورت پذیرد .
۱۶– تمام اسناد فراخوان باید به مهر و امضاء مجاز تعهد آور شرکت باشد
۱۷-پیشنهاد دهندگان در صورت برنده شدن می بایست طرح طبقه بندی مشاغل کارگری را اجرا نمایند.
۱۸- ضمنا پیشنهادات با امضا دیجیتال نیز قابل قبول بوده ولی مدارک و مستندات خواسته شده می بایست ضمیمه سامانه گردد.
۱۹ – هزینه آگهی مناقصه بعهده برنده مناقصه می باشد .
۲۰- جلسه بازگشایی پاکات باهر تعداد شرکت کننده برگزارخواهد شد.
مناقصه عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد بخشی از فعالیتهای خدمات امور پشتیبانی ( نگهداری فضاهای اداری ، محوطه و فضای سبز , بایگانی و تایپ و ایاب و ذهاب) خود را به صورت حجمی و از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکتهای خدماتی که دارای تایید صلاحیت […]
لینک کوتاه : https://fanooszagros.ir/?p=243467
- ارسال توسط : فانوس زاگرس