طراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۴ بهمن, ۱۳۹۷ | کد خبر : 92921 | نویسنده : sajad |
  •   

    فانوس زاگرس؛     در پی بارش های  اخیر در نقاط مختلف استان و همزمان شدن آن با تعطیلات و سفرهای تفریحی در برخی مسیرهای مواصلاتی  ،بخصوص مسیرهای برفگیر برای مردم مشکلاتی به وجود آمد و برخی ها به وجود آمدن این مشکلات را با کم کاری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مرتبط دانستند. […]

    فانوس زاگرس؛

     

     

    در پی بارش های  اخیر در نقاط مختلف استان و همزمان شدن آن با تعطیلات و سفرهای تفریحی در برخی مسیرهای مواصلاتی  ،بخصوص مسیرهای برفگیر برای مردم مشکلاتی به وجود آمد و برخی ها به وجود آمدن این مشکلات را با کم کاری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مرتبط دانستند.

     

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فانوس زاگرس ، وحید محمدی تبار مدیر کل بحران استانداری کهکیلویه و بویراحمد در واکنشی قابل تأمل ضمن حق دادن به مردم و منتقدان از روند کارهای انجام شده و پیگیری های این اداره کل به مردم گزارش داد و نکته جالب آن که با وجود پای کار بودن خود و مسولان باز حق را به منتقدان داد و از آنان عذرخواهی کرد .

     

    در استان کهگیلویه و بویراحمدی که اکثر مدیران حتی نقدهای منصفانه را برنمی تابند ،این واکنش قابل تأمل مدیرکل بحران می تواند الگویی مناسب برای سایر مدیران استانی باشد.

     

    در پیام منتشر شده مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

     

     

    بنام خدا

    بعد چند سال خشکسالی و کم بارشی، به لطف خداوند برف و باران های بسیار خوبی در استان نازل شد. و فضای پر نشاط و سرسبزی را در مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس ایجاد کرد. تعطیلات دهه مبارکه فجر فرصتی شد تا مسافران و گردشکران استانهای مرکزی (اصفهان ، یزد ، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری ) و شهرستانهای بویراحمد و دنا به سوی مناطق گرمسیری و سواحل خلیج فارس بروند و دقیقا همه هم میخواهند از همه وقت و تعطیلات استفاده مطلوب نموده و دقیقا در بازه زمانی آخر وقت ۲۲ بهمن ماه برگردند مرکز استان و ….
    من اول از همه افرادی که در شب و روز گذشته در جاده های مواصلاتی استان اذیت شدند و سختی دیدند رسما به عنوان یک مسئول عذرخواهی می کنم و از همه افرادی که در فضای مجازی نقد و تندی کردند هم تشکر می کنم . اما چند نکته را هم توضیح میدم خدمت مردم خوب

    ۱- اداره کل مدیریت بحران پس از دریافت اخطاریه های هواشناسی مکاتبات و هشدار های لازم را انجام داد و دقیقا در چند مورد مصاحبه و اعلام عمومی وضعیت جاده ها را هشدار داده و کلیه دستگاههای خدمات رسان بخصوص راهداری و حمل و نقل جاده ای از شب قبل از خود مدیر کل تا نیروهای خدماتی شان در مسیر های مختلف استان کشیک بوده اند . مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر ، پلیس راه ، فرمانداری ، بخشداری ها و … نیز به همین شکل

    ۲ – بیش از ۱۳ ساعت مکالمه اینجانب در روز ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ با واحد های عملیاتی و امداد و نجات و پاسخگویی مستقیم تمام تماس های ورودی مردم ثبت است.

    ۳- دیروز بعلت شدت برف و باران در تمامی محور ها مشکل داشتیم بیش از ۷۰ مورد عملیات نجات جان افراد گیر افتاده در برف (بدون محور بابامیدان – یاسوج )در محور های مختلف ورودی و خروجی مرکز استان داشتیم.

    ۴ – از ساعت ۱۴ مسیر جاده بابامیدان به یاسوج یک طرفه اعلام شد و تمامی امکانات و ظرفیت های ممکن در محور های مختلف استان مشغول خدمت بودند و حتی از ساعت ۸ و نیم شب فرماندهی ارشد سپاه فتح استان شخصا به میدان آمده و به کمک مردم و نیروهای مدیریت بحران اهتمام نمودند.

    ۵ – معاون محترم هماهنگی امور عمرانی خود شخصا مدیریت کار را کنترل و پای کار بودند و بیشتر مدیران و مسئولین و حتی خود بنده تا ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه بامداد در مسیر تونل ها و جاده های درگیر بوده و چه سختی ها که ندیدیم.

    ۶ – واقعیت این است که حدود ۸ هزار و ۶۰۰ خودرو در ورودی شهر یاسوج و ۳ هزار و ۵۰۰ خودرو در مسیر خروجی یاسوج ،طی ساعات بارش برف و باران (دیروز عصر و دیشب) ثبت الکترونیکی شده است یعنی اگر هیچ برف و بارانی هم نبود باز مشکلات بیشتری در محور بابامیدان به یاسوج و بلعکس داشتیم.

    اما در پایان قطعا حق با مردم است و مستحق بهترین خدمات اما ؛ ما نه کوتاهی کردیم و نه بی تفاوت بودیم .

    ارادتمند

    وحید محمدی تبار

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟
    2 نظر برای “واکنش قابل تأمل مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گلایه ها و نقدهای مطرح شده اخیر”
    1. پارسا گفت:

      خسته نباشید خدمت شما وهمکاران پر تلاش کاش همه مسولین مثل شما قدر مردم را بدونن

      0

      0
    2. باشت.گشین گفت:

      آفرین و احسنت به مهندس محمدی تبار.بقیه مسئولین یاد بگیرند.
      هوای مردم را داشتن یعنی احترام و گوش دادن به پیشنهادات، نظرات، گلایه ها و خواسته های آنها و از طرفی شاخص واقعی و مستند ارائه دادن است.
      هیچ کاری بالاترین از این نیست.
      مجدددا به عنوان یه شهروند از ایشون کمال تقدیر و تشکر را داریم.

      1

      0

    
    امروز شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
    • تـــازه ترین خبرها
    • پـــربازدیدترین ها
  • گشایش خانه مهر در کلینیک مددکاری اجتماعی بهزیستی گچساران+تصاویر
  • بوی تفرقه در گچساران و باشت می آید!!
  • کشف احشام قاچاق در گچساران
  • مراسم بزرگداشت جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج برگزار می‌شود
  • گشت و گذار “تاجگردون” در دیار علیمراد جعفری /اگر نگویند این طرح ها را ماقبلا پیشنهاد داده بودیم؟!+تصاویر
  • شکست تیم صدر نشین هندبال کشور مقابل تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت
  • بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود
  • احتمال حضور سید باقر موسوی در انتخابات آینده مجلس
  • پزشک کهگیلویه و بویراحمدی بعنوان نامزد نهایی رئیس کلی نظام پزشکی کشور انتخاب شد+جزییات
  • آقای خورشیدی: ۲۲ بهمن روز اتحاد بود نه روزکینه ورزی و انتقام جویی
  • مسابقات ورزشی دانش آموزان بسیج ناحیه مقاومت شهرستان گچساران برگزار شد+تصاویر
  • پیام تسلیت شهردار باشت به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران در انفجار تروریستی سیستان و بلوچستان
  • مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر
  • احتمال حضور فرماندار سالیان نه چندان دور  گچساران در انتخابات آینده مجلس
  • حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان+جزییات
  • سیاه نمایی سردار در حسینیه بهبهانیهای گچساران
  • واکنش قابل تأمل مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گلایه ها و نقدهای مطرح شده اخیر
  • حکایت اصلاح طلبان ورژن جدیدی که از اصلاحات هیچ نمیدانند
  • بازگشایی تمامی مسیرهای اصلی منتهی به مرکز استان/۱۰۲ مصدوم حاصل سوانح رانندگی ۴۸ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد/ بارش مجدد باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • عاملان شهادت شهید کهگیلویه و بویراحمدی حادثه تروریستی ماهشهر دستگیر شدند+جزییات
  •