• امروز : جمعه - ۲۵ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 15 March - 2024
0

امام جمعه باشت مطرح کرد:دفتر نماینده و لیدرها بر مسؤولان باشت اشراف دارند

  • کد خبر : 84257
  • 17 سپتامبر 2018 - 6:20
امام جمعه باشت مطرح کرد:دفتر نماینده و لیدرها بر مسؤولان باشت اشراف دارند

فانوس زاگرس؛ امام جمعه باشت گفت: اگر آقای تاجگردون خودش باشد بعید می‌دانم چنین مدیرانی را برای باشت انتخاب می‌کرد. به گزارش فانوس زاگرس،چند روز پیش بود که حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت در حضور استاندار و در نشستی که ائمه جمعه با مسؤول ارشد استانی داشتند انتقاداتی ازمسؤولان شهرستان باشت داشت.   عبودی از پروازی […]

فانوس زاگرس؛

امام جمعه باشت گفت: اگر آقای تاجگردون خودش باشد بعید می‌دانم چنین مدیرانی را برای باشت انتخاب می‌کرد.

به گزارش فانوس زاگرس،چند روز پیش بود که حجت‌الاسلام عبودی امام جمعه باشت در حضور استاندار و در نشستی که ائمه جمعه با مسؤول ارشد استانی داشتند انتقاداتی ازمسؤولان شهرستان باشت داشت.

 

عبودی از پروازی بودن مدیران این شهرستان گلایه کرد که چرا در وضعیت کنونی و هنگامی که شهرستان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند در باشت سکونت ندارند.

 

امام جمعه باشت در همین خصوص در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در شهرستان باشت به راه‌های ارتباطی برمی‌گردد.

 

عبودی به وضعیت جاده باشت- چرام اشاره کرد و گفت: جاده باشت به چرام یک سال است که با همین وضعیت بد رها شده و مردم از چنین وضعیتی در محور مذکور شکایت دارند.

 

وی افزود: علاوه بر این که در محور باشت چرام هزینه گزافی در حد ۱۰ میلیارد تومان شده است در حال حاضر پیمانکار پروژه را رها کرده و تا هنگام رسیدن اعتبار جدید همچنان باید مشکل کنونی را داشته باشیم هر چند که می‌توانستند با هزینه کمتری و با پرهیز از خاکبرداری‌‌های بی‌مورد و حذف چند پیچ هم طبیعت را نابود نمی‌کردند و هم با صرف هزینه کمتر و مدت زمان کوتاه‌تر این محور را تکمیل کنند.

 

امام جمعه باشت به موردی دیگر از مشکلات شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: بسیاری از باغات شهرستان باشت خشک شده‌اند به نحوی که باغدار کهنسال باشتی با حضور در دفتر ما به گریه افتاد که چگونه حاصل زحمت‌هایش از دست می‌رود.

 

عبودی با ابراز تاسف از چنین وضعیتی در شهرستان باشت و پروازی بون مدیران خاطرنشان کرد: جای بسی تاسف است که باغدار باشتی با محاسن سفید خود به گریه بیفتد و مدیران ما دیر بیایند و زود بروند.

 

وی مشکل دیگر شهرستان باشت را آب آشامیدنی باوی بالا ذکر کرد و گفت: منطقه باوی بالا به مشکل آب برخورده و مردم در بدترین وضعیت از نظر با آشامیدنی هستند و خود شهر نیز وضعیتی بهتر از مناطق روستایی ندارد.

 

امام جمعه باشت وضعیت مناطقی دیگر از باشت مثل ده‌بزرگ ودمیه و تکیه را بهتر از این ندانست و گفت: متاسفانه همین عدم حضور مسؤولان در شهرستان باعث چنین وضعیتی شده است مدیرانی که بیشتر وقت‌ها نیستند و دیر می‌آیند و زود می‌روند.

 

وی افزود: بدتر از همه این که بیشتر آن‌ها با خودروی دولتی  تردد می‌کنند و تردید داریم که حتی پول بنزین را هم از جیب خودشان بدهند.

 

عبودی در بخش دیگری از این گفت‌وگو حضور ضعیف مدیران شهرستان باشت به جز چند نفر در برنامه‌های فرهنگی را از دیگر اشکالات دانست و گفت: حضور ضعیفی در نماز جمعه و سایر برنامه‌های ملی دارند.

 

امام جمعه باشت در پاسخ به این سوال که نماینده مردم در مجلس که نماینده ضعیفی هم نیست چرا بر کار مدیران باشت نظارتی ندارد خاطرنشان کرد: متعقدم که نماینده خیلی بر کار مسؤولان باشت اشرافی ندارد و این لیدرهای سیاسی و دفتر نماینده است که بر مدیران تسلط دارند.

 

وی در همین خصوص گفت: اگر آقای تاجگردون خودش باشد بعید می‌دانم چنین مدیرانی را انتخاب می‌کرد.

 

عبودی با بیان این که ۹۰ درصد از مدیران باشت پروازی هستند افزود: این در حالی است که بسیاری از پروژه‌ها خوابیده‌‌اند که نمونه‌ای از آن همین جاده باشت به چرام و یا پارک ساحلی است که قرار بود در ۶ یا ۷ ماه ساخته شود.

 

وی در در پاسخ به این سوال که وضعیت آموزش و پرورش همزمان با بازگشایی مدارس چگونه است تصریح کرد: هر چند که مدیر این دستگاه هم پروازی است اما در مناسبت‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگی همکاری خوبی دارد.

 

امام جمعه باشت به فضای مدارس هم گریزی زد و گفت: کمبود فضا در شهر داریم برخی مدارس ۲ شیفته هستند و برخی دیگر را هم برای نوسازی تخریب کرده‌اند تا ببینیم چه موقع ساخته می‌شوند.!

 

امام جمعه باشت گفت: در لباس دانش‌آموزان هم به مشکل برخورده‌ایم خانمی آمده و اندازه گرفته و بنا به گفته مردم اندازه گرفته و پول هم گرفته و رفته است.

 

وی به رابطه خود و نماینده مردم در مجلس اشاره کرد و گفت:ارتباط من با تاجگردون علی‌رغم تفکرات متفاوتی که داریم خوب است و هم ما و هم او احترام متقابلی نسبت به هم داریم.

 

عبودی در پاسخ به این سؤال که تا چه میزان تاجگردون از شما در خصوص وضعیت مدیران و انتقال مشکلات آن‌ها حرف شنوی دارد خاطرنشان کرد: نه بنده تاکنون پیشنهادی به وی داشته‌ام و نه ایشان از ما خواسته است  و زمینه‌ای هم برای پیشنهاد ندیده‌ام.

 

امام جمعه باشت با بیان این که تاجگردون در خصوص مدیران از ما نظر خواهی ندارد و ما هم توقعی از ایشان در این زمینه نداریم خاطرنشان کرد: اما ارتباط ما بسیار خوب است و به یکدیگر احترام می‌گذاریم.

 

وی گفت: با همه مشکلاتی که بیان کردم شهرستان باشت وضعیتی ندارد که مدیران آن پروازی باشند، دیر بیایند و زود بروند

لینک کوتاه : https://fanooszagros.ir/?p=84257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. جمع آوری و خبرسان یهاتون در حد اعلاست موفق باشید

  2. شماجنان صحبت میکنی مثل اینکه استانداری دخالتهای بیجابعضی افرادوسواستفاده ازلباسشون

  3. حاج آقا ؛

    لطفاً فقط یه بررسی بفرمایید بر مبنای کدام دلیل ، حکمت ، منطق ، قانون ، آیین نامه و … ، سرپرست شبکه باشت از ۹۶/۲/۹ تا کنون می تواند بعنوان سرپرست ، بر مسند اداره تکیه بزند ؟؟؟؟
    مگر ابلاغ سرپرستی حداکثر ۶ ماه نیست ؟؟؟؟؟

    اصلاً طولانی شدن سرپرستی ایشان چیست ؟؟؟؟

    در گچساران هم حدود ۳ سال سرپرست مرکز بهداشت بود !!!

    چه ارتباطی بین این موضوع با خانه پزشک باباکلان وجود دارد ؟؟؟

    حاج عبودی ؛ اگر همین موضوع را بررسی بفرمایید ، بسیاری از مسائل و پشت پرده عزل نامبرده در مرداد ۹۵ در گچساران ، رو خواهد شد !!!

    به امید روزی که بهترین ها در مسند ادارات جمهوری اسلامی قرار بگیرند نه ….. !!!!!!!؟؟؟؟؟

    البته در شبکه بهداشت گچساران ، یک نفر وجود دارد که می تواند پرده از این سر بردارد !!!!
    سراغ او را بگیرید !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.