طراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ اسفند, ۱۳۹۶ | کد خبر : 75654 | نویسنده : sajad |
  •   

    فانوس زاگرس؛   سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای ای تی ار در حوالی فرودگاه یاسوج را منتشر کرد.   به گزارش  فانوس زاگرس به نقل از مهر، گزارش مقدماتی سانحه پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان بر روی وبسایت سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.     در متن گزارش مقدماتی منتشر شده توسط سازمان هواپیمایی […]

    فانوس زاگرس؛

     

    سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای ای تی ار در حوالی فرودگاه یاسوج را منتشر کرد.

     

    به گزارش  فانوس زاگرس به نقل از مهر، گزارش مقدماتی سانحه پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان بر روی وبسایت سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد.

     

     

    در متن گزارش مقدماتی منتشر شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری آمده است:

     

     

     

    از نکات قابل توجه در این گزارش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

     

     

    خلبان دارای محدودیت های پروازی بوده است که در صفحات ۸ و ۹، همچنین در بخش آنالیز گزارش در صفحه ۳۱ به آن اشاره شده است ولی این محدودیت توسط واحد برنامه ریزی شرکت آسمان در نظر گرفته نشده است.

     

    آرایش فنی ۰۱۷۰-۲۰۰۹; No A این هواپیما به دلیل تحریم شرکت آمریکایی انجام نپذیرفته بوده با این حال شرکت آسمان بر اساس دستورالعمل کارخانه اقدام به انجام یک راه حل مقطعی یا AMOC کرده است. این راه حل باید به اطلاع سازمان هواپیمایی کشوری می رسیده که نرسیده است.

     

    خلبان پرواز با اذعان به سقف پوشش ابر ۱۵۰۰۰ پایی در منطقه، در تماس با برج یاسوج قصد خود را ادامه مسیر تا روی فرودگاه براساس طرح تقرب و پرواز به حالت VMC از سمت چپ باند برای فرود بیان کرده است. (صفحه ۱۷)

     

    پرواز برای کاهش ارتفاع به ۱۷۰۰۰ پایی مجاز شده بوده است ولیکن کرو ابتدا با تنظیم ارتفاع ۱۵۰۰۰ پا روی خلبان خودکار اقدام به آغاز کاهش ارتفاع کرده و سپس ارتفاع ۱۴۰۰۰ پا را روی اتوپایلوت ست کرده اند و از ارتفاع مجاز شده و ارتفاع ایمن منطقه پایین تر آمده اند. (صفحات ۲۹ تا ۳۱)

     

    سیستم های هواپیما از جمله موتورها و سیستم یخ زدایی طبق خواست خلبان ها کار می کرده و مشکل فنی تا این لحظه دیده نشده است. (صفحه ۳۱)

     

    کرو در ساعت ۹:۳۱:۱۴ هشدار استال دریافت کرده اند. سرعت هواپیما در این لحظه ۱۱۷ نات و گشتاور موتورها روی ۶۷٪ بوده است. هواپیما سپس هشدار GPWS دریافت کرده است.

     

    با توجه به اینکه این گزارش نهایی نیست، سازمان هواپیمایی کشوری هنوز نتیجه گیری خود را اعلام نکرده است.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟
    نظرات در مورد » “گزارش مقدماتی سقوط هواپیمای ای تی آر پرواز تهران_یاسوج”
    1. عباسی گفت:

      ساعاتی پیش دکتر ربیعی,در سکوت رسانه ای و چراغ خاموش مظاهری را از سمت مشاور اشتغال خود کنار گذاشت.

      0

      0

    
    امروز پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    • تـــازه ترین خبرها
    • پـــربازدیدترین ها
  • ساکنان محله ۱۷دستگاه دوگنبدان خواستار پیگیری مشکلات این محله از سوی شهرداری هستند+تصاویر
  • نگاه ویژه صندوق هنرمندان کشور به هنرمندان پیشکسوت شهرستان چرام+تصاویر
  • با حکم یک هم استانی صورت پذیرفت ؛ انتصاب مدیر اهل تسنن در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران+تصاویر
  • رییس جدید دادگستری شهرستان گچساران مشخص شد
  • تقدیر یک خانواده گچسارانی از پزشک و پرسنل بیمارستان امام خمینی دهدشت
  • اصول روزنامه‌نگاری حرفه‌ای را رعایت کنیم/ «هاشمی» و «افشانی» پشتیبان همدیگرند
  • اعتراض تعدادی از دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد گچساران به تغییر سهمیه پذیرش
  • توضیحات مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کشف لاشه یک توله پلنگ
  • صدور حکم متهمان گروه نفاق در کهگیلویه و بویراحمد+جزئیات
  • منطق تغییر مدیران
  • آقای روحانی،برای حفظ اعتبار خود ارزش قایل باشید
  • آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+تصاویر
  • “غفلت از سرمایه های نمادین خود”
  • حکم اعدام ۴ سارق طلافروشی یاسوج صادر شد+جزییات
  • در فکر پسا نبی زاده و اندیشه ایشان باشیم”
  • کلافگی و سردرگمی چند ماهه ساکنان یک کوچه در کیامرثی دوگنبدان/وقتی خود ساکنان کار شهرداری را انجام میدهند +تصاویر
  • “نقدی بر برخی حامیان مدیر آموزش و پرورش گچساران”
  • فرمانده سابق سپاه کهگیلویه و بویراحمد: مسؤولیت‌ها گذراست و آن چه می‌ماند خاطره خوب است
  • محمدی تبار خبر داد:تلف شدن ۱۵ بز و بزغاله در روستای عنا بر اثر برخورد صاعقه+تصویر
  • شرایط ناعادلانه مزایده مغازه های بازارچه جدید شهر دهدشت/لزوم تجدید نظر شهرداری دهدشت در شرایط مزایده
  •